Lynkursus

Lynkursus​

Ønsker du at tage lynkursus? Så er du kommet til det rigtige sted. Hos HM Køreskole ApS kan du få overstået hele din lovpakke på kun 3-4 uger! . Vi har kun Lynkursus i vores afdeling i Hillerød.

Vi garanterer en teoriprøve lige efter, teoriundervisningen er slut – det vil sige 3-4 uger efter, du er startet. Garantien gælder naturligvis kun, hvis du er blevet godkendt på kommunen inden 3 dage efter, du er startet på dit lyn-kørekort.

Din praktiske køreprøve vil typisk ligge 1-2 uger efter din beståede teoriprøve. Imens vi venter på din praktiske køreprøve, går vi i gang med køreteknisk anlæg (glatbane) og gør dig klar til at bestå den praktiske køreprøve. Du skal dog, i mange tilfælde, regne med ekstra kørelektioner ud over pakkeprisen. Der er kun få elever, der kan klare den på de 16 kørelektioner, der er inkluderet i pakkeprisen.

Vigtigt inden du overvejer at tage lyn-kørekort:

• Du skal have tiden til dette. Du skal regne med mindst 80 timer inden for 4 uger – og de fleste timer er lige i starten af forløbet
  • Du skal være stærkt motiveret og ville det
  • Du skal have en lægeerklæring, gerne inden start eller lige inden for de første 3 dage. Den skal være uden anmærkninger
  • Du skal gerne inden, eller senest 3 dage efter, du er startet på lynkurset, have taget et færdselsrelateret førstehjælpskursus. Vi sørger for, at du bliver tilmeldt et førstehjælpskursus igennem vores køreskole eller et eksternt sted
  • Du skal regne med, at teoriundervisningen vil foregå om formiddagen/eftermiddagen/aftenen. Kørsel på vej vil foregå i dagtimerne. Det vil sige, at du skal have fri fra arbejde eller skole
  • Du skal være en del fleksibel. Dog kan vi godt planlægge os til det meste. Men hvis du har et stramt program, kan det ikke lade sig gøre. Det skal passes til køreskolens kalender også.

Løbende opstart til hurtigt køreundervisning

Vi har løbende holdstart efter behov på vores lynkursus. Ring eventuelt for at høre mere om, hvornår næste hold går i gang.

Kontakt os for mere information om lynkursus-kørekort

Er du i tvivl om, hvorvidt du har mulighed for at tage lynkursus? Så skal du ikke tøve med at ringe til os for mere information om alt fra ledige tider og åbne pladser til afvikling af køreprøve efter endt lynkursus.

Kontakt os i dag på telefon 53 400 400 eller skriv en e-mail til os på info@hmkoreskole.dk. Du kan finde information om vores priser her, hvis du ønsker en pris på lynkurset.

Løbende opstart til hurtigt køreundervisning

​Kontakt os for mere information om lynkursus

Er du i tvivl, om du har mulighed for at tage lynkursus? Så skal du ikke tøve med at ringe til os for mere information om alt fra ledige tider og åbne pladser til afvikling af køreprøve efter endt lynkursus.