Motorcykel

Motorcykel: Tag køreundervisning til motorcykel hos os - tilmeld dig her

Motorcykelkørekort - Lovpakke kr. 8.900, -

Hos HM Køreskole ApS tror vi på, at den bedste løsning for de fleste er at få deres MC-kørekort i hus hurtigst muligt, og derfor gennemgå MC-teori og -praktisk undervisning effektivt. Derfor har vi lavet et 6 ugers forløb, som gør køreundervisningen hurtigt færdig, men stadig til at følge med en normal hverdag.

Kunne du tænke dig at komme i gang med at tage kørekort til motorcykel, eller kunne du tænke dig at opgradere dit nuværende MC-kørekort fra et lille A1 til A2 eller mellem A2 til et stort A, og leder du efter en MC-køreskole i nærheden af dig, hvor du kan få dit motorcykelkørekort til en god pris? Så er vi et oplagt valg.

Hvad koster det at tage kørekort til motorcykel?

Vi tilbyder lovpakken til motorcykelkørekort, der lever op til alle de gældende regler, herunder for MC-teori. Se alle vores priser her.​

Vi tilbyder også en komplet pakke med motorcykeltøj og udstyr til kun 4.300 kr., så du er godt kørende fra start af. Med i denne pris får du:

• ​​Hjelm
  • ​Jakke og rygskjold
  • ​Jeans
  • ​Sko
  • ​Handsker.

Kontakt os og hør mere eller tilmeld dig undervisning på vores MC-køreskole

Kunne du tænke dig at høre mere om vores priser, har du nogle spørgsmål, eller ønsker du at komme i gang med MC-kørekort hos os? Så hører vi meget gerne fra dig.​

Hvis du ønsker at tilmelde dig næste holdopstart, kan du gøre det online ved at udfylde vores tilmeldingsformular her på denne side. Alternativt kan du også altid ringe til os på telefon 53 400 400 eller skrive til vores e-mail info@hmkoreskole.dk. Det gælder naturligvis også, hvis du har nogle spørgsmål, eller hvis du har brug for nærmere information.​

​Vi tilbyder også opgradering af MC kørekort.

Lækker komplet MC tøj og udstyr pakke:

Bestående af Hjelm, jakke, rygskjold, jeans, sko og handsker.

MC Udstyr/tøj pakke samlet pris kun kr. 4.300,00

​Dette siger vores tidligere elever om køreskolen!

​Her deler vores elever deres unikke rejse - fra det allerførste møde med rattet til det afgørende øjeblik, hvor de føler sig parate til at erobre vejen. Disse anmeldelser er ikke blot ord; de er oplevelser, der former vores elevers vej til kørekortet.

​Læs anmeldelser her​​