Betalingsbetingelser

Betalingsbetingelser​

Kunne du tænke dig at komme i gang med at tage køreundervisning til bil, motorcykel eller trailer, og leder du efter den helt rigtige pakke pris? Så er du kommet til det helt rette sted.

Vi har både afdelinger i Helsingør, Frederikssund og Hillerød, hvilket gør os til et oplagt valg, hvis du kommer fra de omkringliggende områder.

Derudover skal du påregne følgende ekstra omkostninger til førstehjælp, praktisk køreprøve, prøvegebyr til færdselsstyrelsen, pasfoto, administrationsgebyr og onlinekode. Nedenfor kan du se en specifikation over, hvad pakken indeholder, og hvor meget hver del hver især koster. På den måde får du et klart indblik i vores pris på kørekort.

​Kontakt os og hør mere om vores kørekort-priser

I så fald kan du enten ringe til os på telefon 53 400 400, eller du kan skrive til vores e-mail info@hmkoreskole.dk

Betaling:

Køb af vores pakker foregår igennem vores booking system www.gondrive.com . Du logger ind med den e-mail du oprettet dig på og den kode du har valgt. Har du glemt koden, kan du nulstille den med at trykke glemt kode og indsætte din e-mail. Når du er logget ind, er der en felt i venstre side, der står økonomi, pakker, betalinger m.m.. Vælg økonomi og dernæst trykker du køb af lovpakke mv. Så vælger du den pakke du ønsker og trykker køb og følger betalings link. Hvis du ikke vælger en pakke, vil du ikke få rabatten på pakken, så det er vigtig du vælger en pakke.

VIGTIG: Vent dog med at booke noget, før du har talt med din kørelærer

Efter lovpakken og du har brug for ekstra kørelektioner skal du også betale gennem gondrive. Det er ikke muligt at betale direkte til kørelæren og aldrig kontant direkte til kørelæren. Kontant betaling er kun muligt til kontoret.

Hvis kørelæren beder om kontant betaling eller betaling direkte til kørelæren, bedes du straks ringe til administrationen på 53 400 400. Du vil miste dine rettigheder over for HM køreskole, hvis betaling foregår direkte til kørelæren.

Mulighed for at betale over 3 gange (ca. 3 måneder)

Du kan dele lovpakken op i 3 gange, ca. 3 måneder. Der vil på 2. og 3. afdrag blive lagt et administrationsgebyr på 2. og 3. afdrag. Når du er logget ind på www.gondrive.com , er der et felt der står økonomi, pakker, betalinger m.m. Vælg økonomi og derefter tryk på lovpakker mm og vælg lovpakke tilbud del 1, hvis du gerne vil dele betalingen op i 3 gange. Når du skal bruge flere penge, typisk 5-6 uger senere, vælger du lovpakke tilbud del 2, og når du så skal bruge flere penge, typisk lige før teoriprøve, vælger du lovpakke tilbud del 3. Når du senere ønsker at indsætte penge på din konto for at betale for praktisk køreprøve og evt. ekstra kørelektioner, vælge du under økonomi, indsæt penge og indtast det beløb du ønsker at indsætte på din konto. Der skal bare altid være penge nok til at booke dine lektioner. Du kan kun booke, hvis der er penge på kontoen.

Booking af lektioner gennem www.gondrive.com

Betingelse for tilbagebetaling af køb af lektioner, skal der senest afmeldes:

Køb af køre lektioner 3 dage før

Køb af teorilektioner 29x45 minutter 2 dage før

Køb af manøvrebane lektioner 4X45 minutter (kravlegård) 8 dage før

Køb af færdselsrelateret førstehjælp 8 lektioner af 8X60 minutter 8 dage før

Køb af køretekniske anlæg (glatbane) lektioner 4X45 minutter 10 dage før

Meget vigtig. Afmelde aldrig selv din booking, hvis det er udenfor tidsfristen.

Hvis du straks efter du har lavet en fejl booking, sender besked på sms til 7199 9797, vil du naturligvis får pengene retur. Men du må ikke selv afmelde, det skal køreskolen gøre.

Hvis du har booket en lektion og senere finder ud af, du har svært ved at overholde din booking, kan du prøve at kontakte din kørelærer og høre om der måske er en der kan bytte. Men det er ikke noget vi kan love. Når du først har booket, er det svært at ændre i sidste øjeblik. Så dobbelt tjek, at du kan den dag du booker en lektion hos os.

Stopper før tid:

Hvis du stopper før du er færdig med lovpakken, vil du altid kunne får dine penge tilbage, som du endnu ikke er brugt. Du bedes straks afbestille de lektioner i www.gondrive.com , der er muligt for dig at afmelde inden for tidsfristen, så du ikke skal betale for dem. Vi vil lave en opgørelse ifølge vores prisliste på vores hjemmeside. Der vil så ikke tages hensyn til den lovpakke rabat du har fået. Vi beregner dit forbrug ud fra vores faktiske priser og trækker din/dine betalinger fra. Du bedes sende en e-mail til info@hmkoreskole.dk med dit ønske om at stoppe og dine bank oplysninger. Så vil vi sende beløbet retur til din bank​. Kravet om refusion skal ske senest et år efter købet.

Derefter kan der ikke stilles krav om tilbagebetaling.​​