​Velkommen til HM Køreskole

Kontrollerende køreprøve

Bliv klar til en kontrollerende køreprøve

Få retten til at køre bil tilbage

Har du fået betinget eller ubetinget frakendt dit kørekort, eller har du fået et kørselsforbud? I så fald skal du op til en kontrollerende køreprøve, hvor du skal bestå en teori- og praktisk køreprøve, som da du tog kørekortet i første omgang. For at klæde dig godt på til den kontrollerende køreprøve, kan du opsøge hjælp og undervisning her hos HM Køreskole ApS.

Vi har 4 forskellige afdelinger i henholdsvis Helsingør, Frederikssund og Hillerød i Nordsjælland samt i Viborg i Midtjylland, og vi kan derfor hjælpe dig med forberedelse til en kontrollerende køreprøve, hvis du bor i et af disse områder.

Hvem skal til kontrollerende køreprøve?

Der kan være flere grunde til, at du skal til en kontrollerende køreprøve. Prøven er nemlig en fælles betegnelse for den køreprøve, der består både af en teoriprøve og en praktisk prøve, som skal bestås for at få kørekortet tilbage. Det kan enten være efter betinget frakendelse, ubetinget frakendelse, kørselsforbud, spirituskørsel, eller hvis politiet har begrundet mistanke om, at en person ikke længere har de nødvendige kørefærdigheder.

Den kontrollerende køreprøve er udformet præcist som den traditionelle køreprøve, man skal op til for at tage et kørekort. Mange er derfor overbeviste om, at det kan de sagtens klare igen, men det kan ikke desto mindre være en god idé at opsøge teoriundervisning og eventuelt kørelektioner, hvis man vil være godt rustet til at bestå prøven i første forsøg. Dette hjælper vi dig gerne med.

Tilmeld dig undervisning og bliv klar til prøverne

Hvis du ønsker hjælp til at blive klar til en kontrollerende køreprøve, så er du altid velkommen til at kontakte os og tilmelde dig vores undervisningsforløb. Med vores hjælp kan du vende godt og trygt tilbage bag rettet, efter du har bestået prøverne.

Vi hjælper også gerne ved kørselsforbud.

Anmeldelser fra Trustpilot​

Ønsker du at komme i gang med at tage køreundervisning til personbil til en god pris, og leder du efter en køreskole nær dig, der har en dygtig kørelærer, som kan hjælpe dig trygt og sikkert igennem dine køretimer? Så er du kommet til den helt rette trafikskole.

Kontakt os

HM Køreskole APS

info@hmkoreskole.dk

Åbningstider

Mandag - fredag: 8.00 - 20.00​

Lørdag - søndag: 10.00 - 16.00​​

Afdelinger​

​HillerødMidt afdeling​en

Søndre Jernbanevej 22 st. tv.

3400 Hillerød

​HelsingørMidt afdelingen