Førstehjælpskursus til kørekort tilbydes

Deltag på vores eget førstehjælpskursus i Hillerød

Hos HM Køreskole ApS kan du tage førstehjælpskursus i forbindelse med dit kørekort. Vi afholder kurserne på vores køreskole på Søndre Jernbanevej 22, st. th. i Hillerød. Det er normalt på en lørdag kl. 9-17, og kurset varer 8 timer.

Alle er velkomne til at tilmelde sig vores førstehjælpskursus til kørekort – også hvis du kommer fra en af vores andre køreskoler i henholdsvis Helsingør eller Frederikssund, eller hvis du kommer fra en anden trafikskole i området. Du er også velkommen, hvis du bare ønsker dit bekendtskab til førstehjælp opdateret.

Efter kurset er færdigt, vil du kunne få dit førstehjælpsbevis udskrevet, og vi vil også sende beviset til dig på e-mail. Husk at få en god madpakke og drikke med samt udendørs tøj, da noget af undervisningen foregår udendørs. Kaffe og te er gratis, og du kan normalt købe vand og sodavand.

Skal man have førstehjælpskursus for at få kørekort?

Ja, man skal have bestået et færdselsrelateret førstehjælpskursus for at kunne få kørekort første gang. Det er lovpligtigt og er derfor også en del af lovpakken. Hos generhvervelse, er det ikke sikkert, at det er nødvendigt. Det kommer an på, om dit nuværende bevis stadig er gældende.

Vores førstehjælpskursus til kørekort består af 2 dele:

1. Hjertelungeredning – cirka 4 timer
  2. Færdselsrelateret førstehjælp – ca. 4 timer

​Vores førstehjælpskursus varer altså i alt 8 timer og koster 800 kr. pr. deltager.

Book tid til færdselsrelateret førstehjælp her

Hvis du ønsker at høre mere eller at booke en tid til vores førstehjælpskursus, så er du altid velkommen til at ringe eller skrive til os. Det gælder også, hvis du har nogle spørgsmål om vores priser eller vores førstehjælpskursus til kørekort i øvrigt.

​Det er velkommen til at kontakte os enten på telefon 53 40 04 00 eller via vores e-mail info@hmkoreskole.dk. Du er også velkommen til at læse mere om vores dygtige kørelærere.